[matarosensefils] Torre Maresme !!

raul raul a enbicicleta.org
dll gen 3 15:55:55 CET 2005

Hola, impacients!!!!

Crec que els de l'havana ja tenen un calendari força organitzat, i que
potser no estaran a punt pel dia 12 però si en breu.
pensen fer una compra col.lectiva per demanar-se tot el material, (han
mirat ja a uns quants llocs)
estan fen alguna prova amb antenes biquad fetes per ells i que funcionen!!!
arreglen i fabriquen rinxols!!! (a mi m'han arreglat dos!)
i hem quedat per un dia de la setmana que ve (si és que ja tenen els
aparells) per fer una classe pràctica sobre els linksys: flasejat i
configuració bàsica.

El que passa que no m'han passat el resum de la última trobada que van
fer, a la qual no vam baixar cap membre de matarosensefils, i per aixó
penseu que no s'estan movent.
Perfecte que avanceu feina divendres, jo segurament no podré venir (ja
ho confirmaré) I crec que la majoria de interessats de la zona no estan
subscrits a  aquesta llista, i encara tampoc a la
havana a matarosensefils.net, així que cuidado amb la convocatòria per
divendres, o depen del que volgueu fer, si és molt tècnic no interessarà
a tots els implicats, al contrari...

Fins aviat,

R.

En/na Ferriol ha escrit: