[matarosensefils] Montar un PC numes per jugar

DANILP wi-fi a setantaset.com
dis feb 26 17:35:11 CET 2005

Graceies Fernando,

Al final m'he decidit per la segona opció:

Placa socket A chipset nvidia, Sempron2600+, Ati 9600XT 256Mb. Total
318€ . Ja esta montat i les primeres proves amb FARCRY molt
satisfactories :) :)

El pc es per un nen petit que fins ara anava amb un Celeron a 1Gb, amb
aixo que li he montat flipara moltissim amb la diferencia, a mes, a un
preu mes que raonable.

Salut!

Dani.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista