[matarosensefils] Arxius de la llista.

David Poblador nirvanis a gmail.com
dij feb 24 22:27:59 CET 2005

Precisament avui he migrat el mailman de servidor. A més a més, he
actualitzat la seva versió. Miraré de passar un procés per ofuscar les
adreces dels arxius antics. Miraré si hi ha alguna contribució al
mailman i sinó ho farem en un moment.

--
David Poblador

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista