[matarosensefils] transferències amb linksys

Sergi hiroru a tiscali.es
dic feb 23 17:28:35 CET 2005

Hola, tinc un linksys WRT54G a casa des de fa uns mesos, i m'he fixat que per
algun motiu, quan fa transferències de la ethernet externa a la interna té
una velocitat de transferència penosa, en canvi en direcció contrària és
normal. a algú més li passen coses semblants?
--

 Sergi Barroso
 Linux user #313577

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes