[matarosensefils] Reunio de treball (adreçament)

DANILP wi-fi a setantaset.com
dic feb 16 19:26:20 CET 2005

Holes,

Seguín el patró de treball establert a l'última assemblea, L'Esteve i jo
em quedat aquest dissabte per començar a disenyar i posar les bases de
lo que serà el nou adreçament del troncal.

Si us hi voleu apuntar... estarem aquest dissabte dia 19 a les 10:30am
al bar 'el bon ambient' del cami ral, al costat de la baixada de les
escaletes. Qualsevol idea / aportació serà benvinguda.

Salut!

Enric: T'han contestat els de redlire? tenim rang per troncal?

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista