[matarosensefils] Zona Palau i Rocafonda

Jose Legido joselegido a gmail.com
dll feb 14 14:25:44 CET 2005

Ahir diumenge vam fer proves amb el Raul a l'escorxador, carrer don
quijote, a prop de la torre de l'escorxador i a Rocafonda, prop de la
plaça joan XXIII.
Des de l'escorxador enllaçava amb Isern i Palau. A més està a un
extrem de la ciutat i veu la part de la Havana que queda darrera del
punt de l'Havana.
Des de Rocafonda es veu, si no m'enrecordo malament, Havana i Palau.

De moment ficaré els dos punts com a client de Palau.

Continuaré informant de les instal·lacions.

Salut