[matarosensefils] [OffTopic] CD's UBUNTU

Versek versek a telefonica.net
dim feb 8 14:43:43 CET 2005

Es la edició PowerPC de ubuntu, funciona sobre G3, G4 i G5, ibooks i
PowerBooks. Segons el que posa a la contra portada necesitaras 32MB de
ram, 1,8 gigas pel escritori estandard o 350 per a la minia. A primer
cop d'ull aquestes son les especificacions. Desconeixo si funcionara en
les maquines que tu dius. Pots preguntaro al foro Ubuntu.
http://www.ubuntu-es.org/forum

De totes maneres, jo no fare res amb tots aquest cd's un cop tingui
repartits uns quants que m'han demanat, els portare al hacklab i alla
feu el que vulgueu.

En/na dvdgmz ha escrit: