[matarosensefils] Re: [matarosensefils] XarxaTroncal - convocatòria reunió

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div feb 4 10:56:26 CET 2005

Ara m'agrada!
Així sí que dóna gust fer reunions.
Jo vindré del curro, però intentaré portar alguna cosa.
Seria interessant portar, més que una pissarra, un plànol de Mataró
prou gran per ubicar els nodes. Aquesta tarda miraré de passar-me per
l'ajuntament a veure si en tenen.

Esteve

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista