[matarosensefils] Assistir per apendre

Ferriol ferriol a musaik.net
div feb 4 12:55:43 CET 2005

Hola Xavi,

Seràs benvingut, ja veus el que anem fent per aquí la llista. No et
tallis ni un pèl !
Ja veus dimecres que ve tenim una discussió sobre com refer el troncal,
ja ho saps si vols venir.

Salut i amor !

En/na sanse.6366994 a bloglines.com ha escrit:

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista