[matarosensefils] Tot DOWN!!

raul raul a enbicicleta.org
dim feb 1 19:20:48 CET 2005

Hola
no tot és down!!!
Avuí he enllaçat amb la xarxa de l'havana desde la ronda prim, amb una
bona antena, clar... però la conexió era perfecte, d'uns 65 db's!!! I no
és per fer enveja, però l'he enllaçat d'aquí perque era el que estava
més lluny de tots, perque és veia a tots... (cuba, isern, xarxatroncal,
plaça gran...) Ah, també el biadix amb bona senyal. Es possible que
també pilli palau quan estigui en marxa, i dificíl per no dir impossible
la via europa.
La bona noticia es que hem posat de moment un linksys com a client, però
hem penjat un màstil de metre i mig a la terrassa d'un 6è pis amb espai
per més antenes i més linksys, sense necessitat de caixa estanca.

Us comento tot aixó perquè es un bon punt amb visió directa de molts
llocs que ens pot ajudar a fer créixer la xarxa en un futur inmediat.

R.