[matarosensefils] nou a l'havana

Ricard Jornet (lasal) ricard a lasal.com
dim feb 1 13:02:35 CET 2005

Gràcies Raul i Manel!

Ja m'he apuntat a la llista de l'havana. A la pròxima reunió espero poder
venir.

La senyal que veig es la xarxa troncal i matarosensefils_havana, encara que
la torre maresme no la vaig del tot bé. Les senyals son molt fluixes pero
suposo que si poso AP agafaria la senyal millor.

Jo potser agafo un ADSL amb Jazztel, així que si algú vol compartir l'adsl
ho podem parlar.

Moltes gràcies i fins a la reunió.

Ricard

-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de raul
Enviado el: dilluns, 31 / gener / 2005 19:59
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: Re: [matarosensefils] nou a l'havana

Hola ricard,

Et recomano que et donis d'alta a la llista de l'havana a on es parlen
les coses concretes de l'havana i es fan les convocatòries per reunions
de la zona. Ara mateix estem ensenyant a configurar els aparells de la
gent interessada de la zona. I pel tema d'internet, també interessa
compartir-lo ja que son uns quants els interessats.

La llista és:

I una pregunta, quina senyal agafes desde l'havana? Veus la torre maresme?

Fins aviat,

R.

Ricard Jornet (lasal) wrote:

> [...]
>Matarosensefils_Havana pero en cap de les dos em puc conectar.
>
>A part de entrar a la comunitat estic interessat en compartir l'ADSL. Hi
>algú que el volgui compartir per així pagar menys?
>
>Si algú em pot tirar un cable, ho agraïré molt.
>
>Si es fan reunions també perfecte...
>
>Moltes gràcies i fins aviat
>
>Ricard

>Comunitat Sensefils de Mataró
>www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
>Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge