[matarosensefils] Linksys amb 2 radios (5 Ghz i 2,4 Ghz)

Ál alfinal a sindominio.net
dim des 6 20:53:54 CET 2005

La gent que col·labora amb OpenWRT diu que la seva distro funciona als
WRT55AG i als WAP55AG versió 2 (la actual) tot compilant els drivers
madwifi (gràcies Roland ;)):

http://wiki.openwrt.org/TableOfHardware#head-6b2369a6aabba3642915213936b680fdedcffe0d
http://wiki.openwrt.org/AtherosPort

jo ja en vull 1 :)