[matarosensefils] VOip (era: Xerrameca)

Jose Legido joselegido a gmail.com
dim ago 30 20:59:12 CEST 2005

 Esric torpe.....
Me he baixat els dos programes i el x-lite i no hi manera... serà el retorn
de les vacances?
 fico sip.mataro.sensefils en el SIP proxy pero s'em queda waitinc for proxy
registration
Amb el x-lite no em deixa trucar extensions. No se si ha de ficar ext a sip o
alguna cosa semblant.
 Suposo que serà una tonteria.....
Gràcies

---------- Forwarded message ----------
From: Jordi Clopés <jordi a matarosensefils.net>
Date: Aug 30, 2005 9:57 AM
Subject: [matarosensefils] VOip (era: Xerrameca)
To: "Llista de correu de matarosensefils.net <http://matarosensefils.net/>"
<llista a matarosensefils.net >

> Per lo de la veu per ip m'he instal·lat l'iaxcomm i en el wiki he
> ficat l'extensió 225, però al trucar no em conecta, em dona timeout.

Hola Jose,

L'iaxcomm serveix per si vols trucar des de fora de la xarxa (internet)
als usuaris de dins.

Si estas connectat a la xarxa de Mataró Sensefils has de fer servir un
client SIP, n'hi ha molts però després de fer proves el que més m'ha
agradat per la seva sencillesa i bon funcionament és el Sjphone:

http://www.sjlabs.com/sjp.html

L'únic problema que li veig és que no és lliure, però si gràtis i està
per moltes plataformes.

I després un altre que encara no he provat però sí que és lliure és
l'openwengo:

http://www.openwengo.com/

Pel que fa a la configuració que li has de posar a qualsevol dels
clients que escullis:

Si fas servir les dns de Mataró Sensefils, pots connectar a l'adreça
sip.mataro.sensefils o directament a l'ip
10.35.168.130<http://10.35.168.130/>que és la
centraleta de Cuba.

I has de posar també l'extensió que has escollit, en el teu cas la 225.

Ja hi ha un total de 3 centraletes ip funcionant, potser que et
connectis a la de la teva zona o la que tinguis més aprop.

Sort!

.''`.
: :' : Usuari Jabber:
`. `'` ataro a 12jabber.com
`-
Debian - when you have better things to do than fixing a system

jordi a matarosensefils net

www.ilurowireless.net <http://www.ilurowireless.net/> -
www.matarosensefils.net <http://www.matarosensefils.net/> -
www.matarowireless.net <http://www.matarowireless.net/>

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net
amb unsubscribe en el títol o el cos del missatge
Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista