Fwd: [matarosensefils] Troncal Havana

raul raul a enbicicleta.org
dis ago 27 08:39:42 CEST 2005

Hola!

Ja torno a estar per aquí! El que crec que passa es que per alguna cosa
aquests dies s'ha reiniciat el router de zona del palau i no s'ha
aixecat be amb les rutes de totes les zones. La xarxa funciona al palau,
però hem perdut l'enllaç amb la troncal i la resta de zones. Durant
aquest matí miro de posar-les de nou.

Vinga fins aviat,

R.
En/na Enric ha escrit: