[matarosensefils] [Fwd: Connexió a matarosensefils]

Ferriol ferriol a musaik.net
div ago 19 16:32:52 CEST 2005

Hola Antonio,

Per tenir accés a internet el millor seria que et subscribissis a la
llista dels molins i ho parlessis amb la gent d'allí perquè l'internet
no és gratuït sinó que el paguen entre tots.
Per connectar-te al node, et cal que agafis una de les ips que estiguin
lliures en aquest node, aquest de moment no té activat el DHCP
http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/Molins
el gateway haurà de ser el node de zona 10.35.169.1 i el dns 10.35.168.104
10.35.168.130
10.35.168.231
De totes maneres els dns no et funcionaran perquè estan en altres zones
de Mataró i ara mateix l'enllaç entre la resta de Mataró i aquesta zona
està caigut.

Salut !

En/na Mataró Sensefils ha escrit: