[matarosensefils] Havana--Isern enllaçats!!

Ferriol ferriol a musaik.net
dim ago 16 11:50:55 CEST 2005

Hola Manel,

No és pas això... hi ha alguna cosa que s'ha desajustat del teu linksys.
La contrasenya que et demana és per entrar l'administració del linksys i
no pas al fòrum o ftp.
Jo he posat l'usuari i contrasenya i he vist les pàgina blava típica del
linksys.

Ja que parlem de l'Havana, jo ahir vaig anar a canviar el linksys que
s'havia espatllat de feia dies. El vaig canviar però no vaig poder
acabar la feina, resulta que l'antena omnidireccional que repartia per
l'havana ja no hi és.
Vaig decidir de deixar-hi el linksys de zona amb una anteneta de les que
porta de fàbrica (en diem de merda) és a dir que ara fa poca cosa més
que bònic. Vaig haver de connectar l'ordinador de la Roser directament
al troncal perquè pugués seguir tenint internet, perquè es van fer
algunes trikinyueles perquè seguís funcionant la zona de l'havana i des
del de zona no en podia tenir.

Així que ara perquè tot tornés a la normalitat caldria posar-li antena o
antenes al de zona. Ja direu alguna cosa la gent de l'havana !!

Salut !

En/na manel quadrada i marti ha escrit: