[matarosensefils] Havana--Isern enllaçats!!

Enric enric a musaik.net
dim ago 16 12:00:10 CEST 2005

En/na manel quadrada i marti ha escrit:
> Hola xatos
> per cert, a quina velocitat podeu descarregar del
> servidor Havanero: 10.35.168.227

No puc descarregar res. Quant em conecto a la web em demana contrasenya.
I no em puc connectar al ftp.
Com ho faig?

Una altre cosa. Estem netejant el CSOA La Fibra. És gegant i esteu tots
convidats a participar-hi. Estem muntant un altre hacklab, tenim noves
màquines, però cal ordenar i netejar. Hi ha bastanta feina, però mica en
mica acaonseguirem un altre espai per experimentar amb el maquinari. I
evidentment un espai on hi podrem muntar algun "pollo" gros de
matarosensefils o alguna trobada de comunitats, atac sensefils, ...

http://musaik.net/lafibra

Per si algú està interessat en el projecte hacklab, aquest dijous hem
quedat a les 5 per fer feina i a les 7 per fer assemblea.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista