[matarosensefils] Troncal Havana

Enric enric a musaik.net
diu ago 14 21:31:41 CEST 2005

En/na DANILP ha escrit:
> Hola Nois desde l'Havana.
>
> El problema que veig es que el client que hi ha a Isern que s'enllaçava
> amb xarxatronal2 no ho esta fent. Si es pogues solucionar aquest
> aspectecte, crec que ara mateix Havana tornaría a estar visible a troncal.
>
> No se qui hi te ma ara mateix amb aquest linksys d'isern, pero seria
> interesant que algú li dones un cop d'ull.

Salut sensefileros,

estic mirant-m'ho. Com sabeu a Isern ara tenim tres nodes. Un que és el
de zona. El segon que és el troncal que està en mode Punt d'Accés i hi
estan connectats els nodes troncals de Cuba, Europa, Palau i Plaça Gran.
Aquests dos, porten almenys dos anys i no han fallat MAI. Han anat de
putíssima mare. Són LinkSys versió 1.1 amb Satori 3.10.

En canvi, fa poc vam posar un tercer node apuntant amb una antena
direccional cap a l'Havana. És una versió 2.2 i té una OpenWrt. I no
para de penjar-se. Abans d'ahir el vaig rebotar i no em respon.

Tot aquest rotllo, per dir-vos que intentaré reflashejar-lo per veure
què passa. Si cal el canviaré.

PD: He estat un mes fora i ni la ràdio ni el videoclub d'ha penjat i ni
s'han parat. Ni s'ha penjat el LinkSys (v1.1), que porta una OpenWrt.

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista