RE: [matarosensefils] Reunió a les 7 a la Drogueria: Rínxols i linksys

Fernando Manzano f_manzano a telefonica.net
dic abr 27 21:07:15 CEST 2005

No he pogut passar, avui he arribat tard i no m'ha donat temps, si us plau
digueu-me qui te el meu rinxol i passaré a recollir-lo.
Salut Fernando.

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de Ferriol
Enviado el: miércoles, 27 de abril de 2005 16:04
Para: Llista de correu de matarosensefils.net; Llista de correu del node
Plaça de Cuba de Mataró Sensefils; plgran a matarosensefils.net; Llista de
correu del node de l'Havana de Mataró Sensefils; Llista de correu del
node d'Isern de Mataró Sensefils; palau a matarosensefils.net;
molins a matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] Reunió a les 7 a la Drogueria: Rínxols i
linksys

Holes,

Avui a les 7 tenim reunió a la Drogueria (carrer Santa Maria, 20) de
l'assemblea general de Mataró Sensefils. Allà durem tots els rínxols i
linksys que heu demanat, passeu per allà a recollir-ho.
Porteu la pasta:
15 rínxols i 65 els linksys
Els morosos si-us-plau també porteu la pasta que debeu.

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista