[matarosensefils] consulta

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic abr 27 18:05:54 CEST 2005

com tens el parametre afterburner?
i frameburst?

Jordi

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net]En nombre de Joan Danés
Enviado el: miércoles, 27 de abril de 2005 17:52
Para: Llista de correu de matarosensefils.net
Asunto: [matarosensefils] consulta

Hola,

    Tinc dos Linksys versió 2.2 amb Alchemy 6 a una distancia de 50
metres i ellaçats per wds. L'aplicació a l'apartat status diu que la
velocitat d'ample de banda es de 54 mbps amb un senyal de - 70 db.
L'ample de banda real es de 600 Kbps lluny dels 2 mbps que hauria de
donar com a mínim. Quin rendiment tenen els vostres equips?
    La referència que tinc son la de dos Buffalos amb g i em donaven un
ample de banda de 2,5 Mbps.

Salutacions,
Joan Danés.
SensefilsArenys.

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge
Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista