[matarosensefils] cables i ferratgeries

jordi jordi a matarosensefils.net
dic abr 27 12:16:21 CEST 2005

Hola Oscar,

Desde la comunitat periódicament fem compres col.lectives de material.
Com que en demanem bastant ens fan bons preus i a més, es genera un
petit marge de benefici que repercuteix en la compra del material
necessari per interconnectar les diferents zones.

El material el comprem a Wifi Safe a Barcelona, tu mateix.
Crec que a Milliwats d'aquí Mataró també en tenen, encara que no tinc ni
idea de preus.

El que s'encarrega del tema és en Ferriol

 ferriol [a] musaik net

Vinga!

Jordi

ps. has tingut sort amb les vlans?
podries probar de crear una comanda especifica per fer forward del
tràfic concret de sub-xarxa a sub-xarxa.

El dc 27 de 04 del 2005 a les 10:22 +0200, en/na Oscar Hernandez va
escriure:

--
 .''`.     Usuari Jabber:
: :'  :    jordi a xerrameca.mataro.sensefils