[matarosensefils] Nova xerrada, Connexió Argentona i Ràdio Estella

Versek versek a telefonica.net
dic abr 27 11:27:41 CEST 2005

Hola Enric, Jo desde casa meva tinc bona visibilitat d'argentona

En/na Enric ha escrit:

> Salut,
>
> Us deixo al final del missatge, un escrit que m'ha enviat l'amic Genís
de Granollers que ens demanen per fer una xerrada sobre Mataró Sensefils
a GRAnollers l'últim divendres de Maig. Ja li he dit que si i que no hi
aniria sol.

> Tinc un company del Biada que viu a Argentona i amb les antenetes "de
merda" i el Punt d'Accés ha VIST CUBA!!!! Des d'Argentona!!! Cal fer més
proves i cal organitzar un grup a Argentona!! Proposo que es faci una
llista a Argentona i que si hi ha algú més d'Argentona per aquí que es
munti una xerrada sobre el tema. Tenim ponents de sobres per fer la
xerrada i les ganes no falten. Parleu amb la gent de l'espurnall o de
Can Doro, segur que hi ha gent interessada.

> Respecte Ràdio Estella. Estic emocionat. Estem gravant talls de veu
presentant la ràdio. Tan sols diem ràdio estella. Qualsevol que gravi la
seva veu dient Ràdio Estella o explicant què és la Ràdio o la xarxa
sensefils que m'ho enviï per correu o m'ho posi en el videoclub. Així
s'escoltarà per tota la xarxa. I si us plau, si algú s'intenta connectar
a la ràdio i té qualsevol problema o no la sent, que m'ho faci saber. I
em digui la hora i el dia que ha intentat escoltar-la.

> [...]
> personalment.
>
> Ja em diràs què n'opines. A unes males, si no t'agrada pq és un
> equipament municipal podem repetir la xerrada al CSO Can Calet, que a mi
> no m'agrada massa la gent que hi córre per allà... però weno xD és
> l'estigma de Granollers...
>
> Molts records i molta salut.
>
> -- Genís

> Comunitat Sensefils de Mataró
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos
del missatge