[matarosensefils] Nova xerrada, Connexió Argentona i Ràdio Estella

Enric enric a musaik.net
dim abr 26 11:15:48 CEST 2005

Salut,

Us deixo al final del missatge, un escrit que m'ha enviat l'amic Genís de Granollers que ens demanen per fer una xerrada sobre Mataró Sensefils a GRAnollers l'últim divendres de Maig. Ja li he dit que si i que no hi aniria sol.

Tinc un company del Biada que viu a Argentona i amb les antenetes "de merda" i el Punt d'Accés ha VIST CUBA!!!! Des d'Argentona!!! Cal fer més proves i cal organitzar un grup a Argentona!! Proposo que es faci una llista a Argentona i que si hi ha algú més d'Argentona per aquí que es munti una xerrada sobre el tema. Tenim ponents de sobres per fer la xerrada i les ganes no falten. Parleu amb la gent de l'espurnall o de Can Doro, segur que hi ha gent interessada.

Respecte Ràdio Estella. Estic emocionat. Estem gravant talls de veu presentant la ràdio. Tan sols diem ràdio estella. Qualsevol que gravi la seva veu dient Ràdio Estella o explicant què és la Ràdio o la xarxa sensefils que m'ho enviï per correu o m'ho posi en el videoclub. Així s'escoltarà per tota la xarxa. I si us plau, si algú s'intenta connectar a la ràdio i té qualsevol problema o no la sent, que m'ho faci saber. I em digui la hora i el dia que ha intentat escoltar-la.

Hola Enric,

L'últim divendres del proper mes de maig organitzo una activitat entorn
les xarxes sensefils autogestionades dins "La Nit Hacktivista" que
dinamitzo dins el GRA (l'equipament juvenil de Granollers, on treballo).

La meva idea és que serveixi una mica l'activitat per tal de intentar
animar als assitents i assitentes a organitzar-se creant la xarxa de
Granollers i de pas dins de vallès orinetal sensefils (o com li diem
habitualment vorwireless).

Estic començant a preparar l'activitat i he pensat fer una presentació
de vorwireless, convidar a la gent de Molletwireless (l'únic nucli
actiu de vorwireless) i he pensat que estaria fantàstic que fessis (tu
i/o qui vulguis) una xerradeta presentant el model organitzatiu de
Mataró Sensefils.

Potser ho hauria de comentar directament a la llista del vostre
col·lectiu, no se... però donat que et conec prefereixo dir-to
personalment.

Ja em diràs què n'opines. A unes males, si no t'agrada pq és un
equipament municipal podem repetir la xerrada al CSO Can Calet, que a mi
no m'agrada massa la gent que hi córre per allà... però weno xD és
l'estigma de Granollers...

Molts records i molta salut.

-- Genís

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista