[matarosensefils] RV: connexió a internet mitjançant WRT54G

Elric Milon truewhirm a yahoo.es
diu abr 24 11:28:23 CEST 2005

El Domingo, 24 de Abril de 2005 10:48, Fernando Manzano escribió:
> Tinc internet mitjançant  un modem usb connectat al ordinador, ara vull
> utilitzar la connexió de internet d'un linksys  WRT54G (es una connexió de
> xarxa); es per donar internet a tres equips directament sense tenir el
> principal connectat. Algú sap com s'ha de fer?. Tinc que canviar de modem?.
> Salut. Fernando.

Si la conexió que comparteixes es la del modem adsl has de tenir en marxa el
pc a on estigui conectat, activar-li el port forwarding i en el linksys
posar-li una nova entrada a la taula d'enrutament amb la ip del pc que té
accés a internet com a router per defecte.

o bé comprar un router adsl, que no son massa cars.

Salut
--
Elric Milon (whirm)
|-