[matarosensefils] ACTA ASSEMBLEA

raul raul a enbicicleta.org
dic abr 20 12:20:49 CEST 2005

>5. Espais assemblees
>
>Es decideix preguntar a les Esmandies per poder compartir l'espai amb
>coneixaments tècnics informatico-linuxeros sensefils i el que faci falta.
>En Raúl i en Ricard se n'encarregaran de preguntar, però dirant dia i hora per
>la llista per si algú s'hi apunta, possiblament el dia 13 d'abril a la xerrada
>al Biada.

Hola,

Tal i com es va parlar hem fet el contacte amb en Pep Sivilla, president
de l'associació de veins de les Esmandies.
Vaig explicar-li la situació i són receptius a la nostra proposta: Podem
reunir-nos als seus locals. A canvi l'únic que demanen és que ells com a
associació rebin algo a canvi, la compensació podria ser organitzar una
xerrada sobre sensefils al barri i "guiar" a la gent en conectar-se (ja
ho estem fent igualment i fa temps que ja havien fet alguna proposta al
respecte...). De moment vam parlar només de reunir-nos allà i anar-nos
coneixent... i sobre la marxa es poden fer moltes coses de molts temes
diferents... De la mateixa manera els podem convidar a participar a les
assembles (a la part social per començar...)

L'altre pega està en l'horari i dia. Ells tenen un calendari
d'activitats molt ple cada dia, i ens proposen fer les reunions en
dimarts, mirant que no coincideixin amb el primer dimarts de cada mes.
Potser seria el moment per replantejar-ho? Igual que també l'hora?

Vinga, fins aviat,

R.

P.D. L'antena de pot del taller funciona com un coet!!! :-)

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista