[matarosensefils] Cigars havans

Ferriol ferriol a musaik.net
div abr 8 09:06:27 CEST 2005

Benvolgut comitè de savis sensefils,

Ahir vam estar olorant el fum dels cigars de l'havana a can Saban
(carrer Pujol) amb una antena de 15dbi parabòlica. Teníem el problema
que us vaig estar comentant la setmana passada de l'inestabilitat de la
connexió, va millorar força la qualitat de l'enllaç arribàvem a -60 dBm
però seguíem perdent paquets, entre un 30% i un 17 %. He fet la mateix
prova a casa i estic sobre el 1% de paquets perduts.

Volia provar-ho amb un antenot per assegurar-me si era un tema de
qualitat de senyal, sembla que queda descartat.
Vaig pensar que el problema no fos el linksys, però vam estar provant
amb la targeta de la comunitat en el meu ordinador connectat directament
a l'antena i passava el mateix. Així que queda descartat.

La hipòtesi que guanya més força és el fet de que el fum dels cigars de
l'havana han viciat l'aire, és a dir que des d'allà dalt s'agafen massa
senyals i l'aire està saturat i per això la connexió és inestable.

Què me'n dieu ? Quina prova puc fer més ?

Vaig estar comentant a en Saban que si era aquest el problema la millor
solució era que es connectes a la Plaça Gran, si aquest node no
ressuscites ell està dispost a muntar-ne un casa seva. Així que s'hi ha
algú interessat que digui alguna cosa.

Salut i amor !

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista