[matarosensefils] enllaç mataro - sant vicenç

Sergi hiroru a tiscali.es
dic abr 6 23:06:52 CEST 2005

Hola a tots, bueno després de estar parlant amb en Raul Chamarro, que em va
explicar que amb una parabòlica que hi ha aprop del carrer lepanto es veia
una xarxa que es diu "sensefils_stvicenc" (la de l'ajuntament de sant vicenç
de montalt) i que jo veig perfectament des de casa meva.
Tal i com vam quedar amb en raul, jo tinc una interficie de xarxa amb una
antena omni de 8db amb el essid "sergi_santvi", mac "00:80:5A:22:63:0A"  i en
modo master engegada, si aconsegui-ho veure-la serà genial, vinga, que hi
hagi sort!

--

 Sergi Barroso
 Linux user #313577

Outlook Users Disclaimer:  All rights reserved for my email address.
You are not allowed to add it to your Outlook Address Book in any way.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes