[matarosensefils] configuració linksys pas x pas

Enric enric a musaik.net
div abr 1 23:05:17 CEST 2005

Salut,

aquesta tarda hem estat l'Ivan i jo configurant una Alchemy seguint el
supermanual d'en Raul.
Sembla que amb l'Alchemy han canviat els noms dels dispositius. Han
canviat la eth1 per la br0.
No fan servir el port WAN, i els quatre ports del switch estan en una
xarxa diferent de la Sensefils. Cosa que amb la Satori no era així.
L'Ivan havia seguit el manual al peu de la lletra amb l'Alchemy i no
funcionava el NAT. Només calia canviar la instrucció del rc_startup i el
manual serveix per una Alchemy.

http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/Pasxpas

En/na raul ha escrit: