[matarosensefils] Aaaaaaassúcarrrrrr !!!!!! de l'Havana

DANILP wi-fi a setantaset.com
div abr 1 10:30:00 CEST 2005

Mireu be que no hi hagi una altre font q doni pel cul, telefons DECT,
emisors tipus Avsenser per veure la tv a laltre habitació, el microones
del vei.

Sino parabolica al terrat! jejej

Salut.