[matarosensefils] configuració d'una pre7a

Ferriol ferriol a musaik.net
div abr 1 01:58:06 CEST 2005

Hola,

Una altra pregunta:
Des de casa en Ricard m'he intentat connectar al xerrameca i no ha
funcionat ? hi ha alguna problema amb una configuració estandart d'una
alchemy pre 7a ?
Com ho feu ?
Jo configuro les ips i prou, a les d'internet les de la sensefils i a
les locals la local. No toco les nvram rc_starup i rc_firewall, perquè
si faig el que fèiem amb la satori 4 no funciona bé, en canvi si deixo
la config de fàbrica funciona bé... només poso la ruta cap a la resta de
matarosensefils a l'advanced routing.

Per cert, no seria millor posar com a gateway el de zona i que ell
decidís si va cap a la resta de Mataró a on ho envia i si va cap a
internet cap enviar-ho cap a la connexió de la zona ? Així no hauríem de
definir rutes als clients i amb el gateway seria suficient, no ?

Au, salut i amor !
PS: Ja deixo de tortura-vos a correus, bona nit ;)

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista