[matarosensefils] discusió dels punts de l'assemblea

Enric Castellà enric a musaik.net
dij set 30 11:57:19 CEST 2004

Salut,

sembla que la setmana que ve fem reunió i que hi ha un bon ordre del dia.
Proposo que anem dient si vindrem o no, i si no podeu venir, dieu si esteu
interessats però que no podeu venir per forces majors (no cal especificar, però
si  dir si esteu a la ona). Sóc pesat amb el tema, ho sento.

Jo tinc una proposta respecte a l'assemblea. Tots els punts que planteja en
Jordi
són molt ambiciosos (però factibles!!!) i a mi m'agradaria mirar dos anys enrera
i veure el que hem fet. Un cop hem mirat enrera, proposo fer coses més petites,
PERÒ més constants. És a dir, per exemple, el pròxim mes o quinze dies hem de
tenir muntat el node troncal de Torre Maresme entre tots. Un cop fet, anem pel
de Molins. I així anar fent amb un certa regularitat. Si no, ho estem fent tot
i no fem res (bé, res tampoc), però costa arrencar.
No ser si m'he explicat, però tenia ganes de començar una mica el debat abans de
dimecres.