[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Ernest Heredia internest a telefonica.net
div oct 8 16:02:25 CEST 2004

Bona tarda gent,
En manel comentava:
"No estic d'acord amb que sigui cap delicte ja que no hi ha cap afany de
lucre, no cobrem a ningú per baixar-se un a peli, ni tant sols l'autoritzem
o el deixem d'autoritzar a fer-ho."

No es delicte descarregar el material, pero si oferirlo/compartirlo encara
que no en treguis profit. (tot aixo segons lo que he llegit ja buscaré
l'article... bufff)

Salutacions companys!

Nest.

-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de Manel Martínez de
Arcos
Enviado el: viernes, 08 de octubre de 2004 21:29
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: Re: [matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Ernest Heredia wrote:

> També crec que com aquest tema arribi a segons quines organitzacions o
> empreses ens poden buscar les pessigolles, doncs en l’actualitat aquesta
> acció esta catalogada per la nova llei com a delicte i si es posen tontos
> ens poden denunciar (sobretot al que te el servidor ftp a casa seva...)

No estic d'acord amb que sigui cap delicte ja que no hi ha cap afany de
lucre,
no cobrem a ningú per baixar-se un a peli, ni tant sols l'autoritzem o
el deixem
d'autoritzar a fer-ho.
El que hi ha és una campanya mediàtica dirigida a acollonir la gent,
però el pitjor que
podria passar és que caiguéssim en l'autocensura i retalléssim les nostres
llibertats per por del que algun dia un jutge pogués interpretar o no,
si algú ens denunciés
( o no). Aquest sentiment és propi de les societats totalitàries.

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge