[matarosensefils] Re: Servei d'emmagatzematge de paquets Debian

Elric Milon truewhirm a yahoo.es
dll oct 11 10:38:13 CEST 2004

El Domingo, 10 de Octubre de 2004 19:48, Simó Albert i Beltran escribió:
> Hola
>
> A Diumenge 10 Octubre 2004 13:00, Elric Milon va escriure:
>
> N'estàs segur?
>
> Em fa l'efecte que si et baixes un paquet independentment del repositori
> detecte si ja te aquest paquet igual al magatzem. Es una simple suposició
> perquè guarda tots el paquets el mateix directori, els deu indexar però no
> duplica dos paquets amb el mateix nom.
>
> Fins aviat

Doncs potser m'equivoco, s'hauria de provar. Pero de totes formes els fitxers
packages.gz segur que si que els baixa a cada cop, i aixo vol dir mes de 4
minuts per apt-get update per persona, aixi que val la pena fer-ho no? a mes,
si hi ha un sources.list que tohom es pugui baixar, podem posar repos no
oficials que siguin xulos per que tohom s'en beneficii...

Salut

--
Elric Milon (whirm)

Aún usas internet explorer y outlook? Mira esto:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2051
|-
http://www.internautas.org/article.php?sid=1913&mode=thread&order=0
|-
Q: What's tiny and yellow and very, very, dangerous?