[matarosensefils] Isaac :Bones gent

portlyncon supergatchan a mixmail.com
div oct 15 09:48:22 CEST 2004

Bon dia gent,

veig q el tema xarxa a mataro torna a agafar  enbrenzida i com!? mola, mola

respecte al tema de la festeta del 12 d novembre jo en concret no puc responsabilitzar-me
de res q comporti un compromis de mes d'un dia puntual, la rao: Dimecres passat vaig ser
pare d'una criatura ( un nou Wireless_Kid  ;}  ), per tant compteu amb mi per el mateix
dia de la festa per montar el q sigui o servir el q
sigui , vinga ens veiem .. ;}

Salut's

Isaac

Ya no tienes excusa para estar sól a . Encuentra tu media naranja. http://www.muchagente.com