[matarosensefils] un més a la xarxa!!!

Raúl Chamarro raulchamarro a hotmail.com
dic oct 6 14:39:24 CEST 2004

Hola,
Estic conectat desde el PALAU!!!

Per fi! He muntat el linksys i gràcies a l'antena d'en juan, una biquad en
condicions i no com la meva, em puc conectar cap a matarosensefils_Europa i
a partir d'allà puc fer pings cap a la resta de la xarxa. He provat de
baixar una peli del nou "videoclub" però el temps de resposta és massa
llarg, tot i que els pings no perden masses paquets... Ho tornaré a provar
amb més temps... ja em conformo baixant coses de  l'ftp d'en juan, i
aconsegueixo 400 kb de mitjana aprox... :-) M'he posat la ip 10.35.168.70
per fer les proves.

He provat de conectar també a matarosensefils_Isern i no tinc manera. Seria
lo més lògic ja que crec que estic més aprop que de la via europa i ho veig
directament. Suposo que la cobertura que rebo d'aqui és mes baixa que la de
via europa... seguirem provant...

Despres ho comentem!

Raúl.

Ah, que li passa al wiki? No funciona oi? Sort que el sant google te una
cache de p.m i m'ha donat el document de com accedir!!!

& Amistad. http://match.msn.es/