[matarosensefils] Connectar-me a Xarxatroncal

Ferran Galí ferran.gali a gmail.com
dim oct 19 16:22:24 CEST 2004

Hola,

D'acord.
Jo l'altre dia vaig funcionar amb una tarja PCI, amb una antena
senzilleta i un allargo de 6 metres >_<, per tant no vaig poder
funcionar massa bé.

El pròxim dia pillaré l'AP i l'endollaré cap a fora, a veure si agafa
cobertura en algun dels nodes, o bé si m'agafa bona cobertura a la
xarxatroncal.

Per cert, l'AP de xarxatroncal a quin edifici està situat? (per veure
si almenys el veig des del balcó)

Salutacions,
Ferran