[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Enric Castellà enric a musaik.net
dim oct 5 21:06:43 CEST 2004

Salut,

acabo de posar un servidor ftp perque us pugueu pillar pel.licules.
L'estic provant, no n'havia configurat mai cap, per tant, si hi ha coses que no
funcionen dieu-m'ho. La intencio es que s'ompli el servidor entre tots i totes
de pelis i reportatges.

PD: El servidor es 10.35.168.138 amb usuari anonymous i sense contrasenya.