[matarosensefils] Atac sensefils

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dij oct 28 17:37:37 CEST 2004

Bones,

>Estaria de conya si portesis el red hat 7.1!!

Fale, avui miro si el tinc i et dic algo.

>Crec que la millor opció és que la propia gent que cedeix la màquina la
>porti a l'Estella.Tot i aixó, estaria bé que hi hagués un encarregat de
>coordinar la jugada o d'anar a buscar la màquina si fos imposible
>portar-la pel propietari.

Ja t'ho he dit, tinc el cotxe i si cal anar a buscar alguna maquina
doncs ja m'ho diras...

>S'han ofert en Pitu, l'Isaac, en Versek i tu.
>Qui fa la feina decideix :-)
>
>A la barra hi ha una planxa per fer entrepants calents, també hi ha nevera
>i cuina.

Doncs aprofito per demanar al Pitu, l'Isaac i/o en Versek que diguin
alguna cosa de com esta el tema i de si s'ha de quedar i anar a
buscar/comprar/preparar el que sigui... Que les coses com més temps
tinguem per fer-les millor...

>Ja hi ha instalació eléctrica per tota la zona de l'esdeveniment.
>Són uns cracks!

Perfecte, perfecte.

    Apa, siau.

        Ermoi.