[matarosensefils] Nodo 2 Via Europa

Enric Castellà enric a musaik.net
div oct 29 15:01:30 CEST 2004

Salut,

gràcies Juan per la sinceritat. Jo també crec que has de decidir tu si realment
no podem mirar altres alternatives abans de sobrecarregar el teu terrat.
La caixa és igual que les que vam comprar col·lectivament, i en principi hi cap
el LinkSys i el transformador. No és molt gran. Respecte com penjar-lo, caldria
afegir-lo al màstil, hi cap?