[matarosensefils] Tecnocampus? Que s'en vagin!!!

Joan joan a dracnet.com
dll oct 4 18:52:35 CEST 2004

Jo penso que no cal perdre més el temps en aquest tema (tant per a nosaltres
com per a ells) .
Collons que enviïn un e-mail a llista a matarosensefils.net demanant disculpes
i ja esta.
Però això si, hauria de ser un e-mail amb noms i cognoms... d’algun
responsable del Tecnocampus (e-mail anònim = paper mullat)
Penso que la millor forma de disculpar-se es fer-ho públicament a la llista.
Una manera ràpida, que arriba a tothom i que no ens fa perdre més el
temps...
Salut!

Joan
-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de
jordi a matarosensefils.net
Enviado el: lunes, 04 de octubre de 2004 18:28
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: Re: [matarosensefils] Tecnocampus? Que s'en vagin!!!

> El que haurien de fer es venir ELLS a disculpar-se a la vostra
> assemblea no  creieu?

M'acaben de trucar...

Volen quedar amb algú que representi a Mataró Sensefils i Iluro Wireless per
explicar que ha passat.
Li he dit que jo no podia decidir res, però que ho comentaria a l'assemblea
i que es decidiria que fer.

Vinga

Jordi

ps.nunca mais

Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el cos del
missatge