[matarosensefils] Servei d'emmagatzematge de paquets Debian

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
diu oct 10 16:17:51 CEST 2004

Pels usuaris de sid poseu a /etc/apt/sources-list aquestes dues lineas:

deb
http://10.35.168.130:9999/apt-cacher/ftp.rediris.es/pub/linux/distributions/debian/
sid main non-free contrib
deb-src
http://10.35.168.130:9999/apt-cacher/ftp.rediris.es/pub/linux/distributions/debian/
sid main non-free contrib

Ja direu com us va.

Vinga

Jordi

> Si feui aixo haureu de posar un sources.list oficial, sinó si uns fan
> servir  el ftp.uk.debian.org i els altres el de caliu no s'aprifitarà
> la cache de  paquets.
>
> Salut
> --
> Elric Milon (whirm)
>
> Aún usas internet explorer y outlook? Mira esto:
> http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2051
> |-
> http://www.internautas.org/article.php?sid=1913&mode=thread&order=0 |-
> Q: What's tiny and yellow and very, very, dangerous?
> A: A canary with the super-user password.