[matarosensefils] Connectar-me a Xarxatroncal

Ferran Galí ferran.gali a gmail.com
dll oct 18 19:22:02 CEST 2004

Hola a tothom,

Mireu, aquesta tarda, movent l'ordinador he aconseguit cobertura de
diverses AP's:
link (encriptat)
WLAN (encriptat)
WLAN2 (molt poca)
GAMERS (no m'hi he pogut connectar)
xarxatroncal

Segons tinc entés, xarxatroncal és vostre.
M'hi he pogut connectar més o menys bé al cap de tenir algun problema
amb l'antena.

Un cop connectat allà, he aconseguit aquestes dades:

xarxatroncal

Tipus d'adreça: Adreça privada automàtica
Adreça d'IP: 169.254.192.222
Màscara de la subxarxa: 255.255.0.0

A partir d'aquí ja no sé que haig de fer més.
Com puc comprovar que funciona realment la connexió?
M'he connectat a l'AP adequat?

Salutacions,
Ferran