[matarosensefils] contra la CMT

joan a dracnet.com joan a dracnet.com
dic oct 27 12:18:31 CEST 2004

Ok Fede, aclarit.
Per cert, genial el link de l’article que vas incloure en el teu missatge.
No te desperdici.
Gràcies a tu !

Joan

-----Mensaje original-----
De: llista-admin a matarosensefils.net
[mailto:llista-admin a matarosensefils.net] En nombre de Fede
Enviado el: miércoles, 27 de octubre de 2004 11:54
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: Re: [matarosensefils] contra la CMT

Joan tens raó....
La informació la vaig treure del propi ponent a la taula rodona, Antonio
Rojo, quan explicava les reaccions de l'alcalde d'Atarfe sota la proposta
del que costaria un projecte d'accés a internet pel municipi.
Quan li proposaven el Projecte atarfe.net li van dir que l'accés a la xarxa,
si no recordo malament,  costaria uns 12.000 euros (no 1 milió!!!) i ell va
afirmar que aquest cost era mínim tenint en compte que per una placeta amb
un parc ja li costava 150 milions de pessetes (d'aquí el meu error de posar
"gairebé 1 milió d'euros").
La idea és doncs si per una infraestructura municipal com un parc
l'ajuntament pot pagar gairebé 1 milió d'euros, una multa de 5.200 se la
poden permetre.

Això em passa per no rellegir els mails abans d'enviar... :P La resta de
dades, si les notícies no menteixen, són correctes.

Gràcies Joan!!!

Si t'interessa el tema llegeix l'article que vaig linkar en el mail anterior
pq realment hi han moltes coses que valen la pena... ;)

FEDE