[matarosensefils] node molins

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dic oct 13 12:56:34 CEST 2004

> El material està tot més o menys a punt, i pel material comunitari ja
> quedaré amb els implicats per passar-ho a buscar. (jordi clopés ho tens
> tu?)

Jo tinc l'AP de backbone, el rinxol i la caixa estanca.

Els diumenges treballo :-( , un dissabte m'aniria molt millor.

Quedem quan vulguis per pasar-te el material Raul.

L'AP de backbone ja està configurat.

Si no us en sortisiu (segur que si) puc passar un altre dia que us vagi bé
per acabar de configurar el que calgui.
També varem quedar a la reunió que, aprofitant l'instal.lacció de Molins,
podiem provar les antenes que li han deixat a en Ferriol.

Salut i Sensefils

Jordi