[matarosensefils] Atac sensefils: jornada de seguretat wireless

Ferriol ferriol a musaik.net
dis oct 16 08:03:29 CEST 2004

jordi a matarosensefils.net wrote:

>Volem vendre la samarreta de la comunitat + CD de la Burnix per 10 euros.
>Caldria gent que es compretés a fer aquesta feina.

Jo em puc fer càrrec de fer les samarretes, és a dir:
-Fer els motllos
-Comprar les samarretes
-Estampar-les

Si algú em vol donar un cop de ma, no em resistiré gens !

Au, salut !