[matarosensefils] Atac sensefils i NOU Node Europa

Enric Castellà enric a musaik.net
dij oct 28 14:38:59 CEST 2004

Salut,

sembla que l'atac sensefils ja té una mica més d'estructura ...
Jo no m'havia llegit el text i ara ho tinc una mica més clar.
Potser faltaria una mica més de propaganda a nivell de carrer, algun cartellet,
Bé, jo hi seré segur, el divendres i dissabte fins al migdia.
Caldria que sortís gent que fés la presentació de Mataró Sensefils o explicació
de quina és la nostra estructura. Estaria bé que la fés algú que encara no ha
fet cap xerrada al respecte, ja en sou molts que sou capaços de FER-LA!!!

Ahir a l'assemblea, erem menys que l'altre cop ...
Bé, es va dir que es tirava endavant la proposta d'augmentar amb un node a
Europa perquè la gent de Molins s'enllacés a la xarxa troncal sense carregar
massa el node d'Europa. Tot això, sempre que en Juan hi estigui d'acord. Juan?
Vas dir que si? Digues alguna cosa.
Per muntar-lo necessitem la caixa, el rínxol i el LinkSys. De tot això n'hi ha a
casa en Jordi, oi?
De l'antena s'encarrega en Ferriol de mirar-ho. L'assumirà MataróSenseFils
perquè s'entén que és part de la xarxa troncal.
Jo m'encarrego de centralitzar-ho, per veure si quedem un dia per anar a casa en
Juan amb el material necessari i muntar-ho.
Un cop hagi respost en Juan, i en Jordi confirmi el tema material podem començar
a pensar en fer-ho i quedar. Es quedarà per la llista i així qui vulgui s'hi
afegeix. Estaria bé fer alguna cosa abans de la pròxima assemblea.
Au,

Missatge citat per jordi a matarosensefils.net: