[matarosensefils] Suse i Windols

met a rusc.net met a rusc.net
div oct 15 12:23:45 CEST 2004

Ei gent!!
Fa una setmana que estic intentant instal·lar-me la Suse 9.0 i el Windols XP a
l'ordinador però no hi ha manera de que me funcioni.
El procediment que segueixo es el següent:
Primer faig una partició de 10GB pel Windols i l'instal·lo.
Desprès amb el Linux faig la resta de particions necessàries per instal·lar el
Linux i finalmeent faig una partició amb FAT per tenir-hi els arxiu hi poder-ho
veure des del Linux i el Windols.
Pero un cop he acabat, el Windols no em funciona.
Algu me pot ajudar???
Vingan.
Jaume.