[matarosensefils] proposta de canvi de topologia

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dim oct 19 17:25:45 CEST 2004

Estaria de pm que t'enllacesis com a client a Via Europa i posesis en
marxa aquests serveis.
Jo soc client de Cuba i en tinc algun funcionant.
No necesariament s'ha de ser PA per oferir serveis, ho pot fer qualsevol
que estigui en xarxa de forma permanent.

Pel que fa a tenir el node troncal, en Juan està en una posició molt més
privilegiada, es veuen gairebé tots els barris des de casa seva.I desde Molins,Cirera i el Palau ja s'ha provat l'enllaç amb Europa i rula
prou bé.
De totes maneres, gràcies per l'oferiment Joan.

Amunt Sensefils

Jordi