[matarosensefils] Re: Assemblea

Simó Albert i Beltran sim6 a sindominio.net
dll oct 25 17:22:37 CEST 2004

Hola

Com ja vaig dir no seré per aquí, així
deixo algo aquí per si serveix d'algo...

A Dilluns 25 Octubre 2004 16:25, jordi de matarosensefils va escriure:
> Ordre del dia:
>
> -Hauriem de parlar, entre altres coses, de
>
> http://pof.eslack.org/wiki/pmwiki.php/Main/AtacSensefils
>
> quines tasques queden per fer i/o assignar,etc.
>
> Hi havia qui comentaba de montar un taller de grafitis i/o més activitats
> paral.leles a l'Atac Sensefils, per tal d'amenitzar i fer més atractiva
> per tothom la jornada.Ja tardeu a proposar/coordinar la vostra propia activitat!
>

> -Xarxa troncal:com està el tema? convertim el node de Via Europa en el USS
> Enterprise? ;-)

Endavant (o amunt xD

> -Estat de les tasques autoasignades a l'última reunió.

Bé vaig fer un calendari que era provisional...
http://0k.hn.org/matarosensefils/calendari
Pel que he rebut podria ser definitiu, si així es
confirma el podem traslladar de servidor o amb un domini
calendari o cal . matarosensefils o matarowireless . net
que apunti a 217.126.50.156 i faig el VirtualHost.

> Afegiu el que m'hagi deixat.

 -Relació de MataróSensefils amb la Drogueria i l'Estella.
A l'anterior assemblea es va decidir demanar a l'Estella
de reunir-nos-hi, s'ha acceptat com l'AtacSensefils,
així ens despedim de la Drogueria?
Valoració de l'estancia a la Drogueria: S'ha aportat algo
a la Drogueria? Que volem aportar a l'Estella?

Fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature