[matarosensefils] Servei de videoclub a sensefils ...

Elric Milon truewhirm a yahoo.es
div oct 8 16:51:19 CEST 2004

La sol.lució a aquesta discusió es molt facil: sftp. Qui vulgui accés al
videoclub que li demani un compte a l'Enric i cap problema, no?

--
Elric Milon (whirm)

Aún usas internet explorer y outlook? Mira esto:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2051
|-
http://www.internautas.org/article.php?sid=1913&mode=thread&order=0
|-
Q: What's tiny and yellow and very, very, dangerous?